Blog
08.08.2013
Czy, kiedy i gdzie postawić granicę wolności w komunikacji ?
Ostatnio w prasie pojawia się wiele artykułów na temat wolności w marketingu, swobody komunikacji i tworzenia strategii dla organizacji. Im więcej się o tym pisze tym więcej pojawia się kontrowersyjnych pomysłów, których cel jest jeden – ZAINSTNIEĆ. Ale czy za wszelką cenę? Jedną z organizacji, na którą ostatnio jest wywierana bardzo duża presja to ABERCROMBIE , znana marka w USA i podbijająca rynek europejski. Kto by pomyślał, że ich pomysł na promocję wywoła falę oburzenia oraz wnioski do sądu o odszkodowania z tytułu dyskryminacji. Jak to się ma do wolności prowadzenia działalności gospodarczej i pomysłu na biznes i grupę odbiorców? Kto jest w tym układzie dyskryminowany ? Gdzie i kiedy postawić granicę ? Czy takie pozycjonowanie jest rzeczywiście obraźliwe ? Przeczytajcie proszę, załączam poniżej 2 linki z różnymi komentarzami na ten temat. Zachęcam do refleksji po artykułach:) http://www.luxlux.pl/artykul/francja-oskarza-abercrombie-amp-fitch-o-dyskryminacje-25630 http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/zakaz-dla-rozmiaru-xl-nie-chcemy-grubych-klientow-ale-chudych-i-pieknych,324725.html
Wszelkie treści przedstawione na blogu są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy
„Ustawy o
prawie
autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90
poz.
631).
Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody
autora
jest
zabronione.
Ten artykuł jest dostępny tylko dla naszych klientów i obserwujących
Wpisz kod
Twój kod znajduje się na materiał dydaktycznych.
Jeśli go nie dostałeś a jesteś zainteresowany naszym blogiem - napisz do Nas wiadomość