Blog

08.08.2013

Czy, kiedy i gdzie postawić granicę wolności w komunikacji ?

Ostatnio w prasie pojawia się wiele artykułów na temat wolności w marketingu, swobody komunikacji i tworzenia strategii dla organizacji. Im więcej się o tym pisze tym więcej pojawia się kontrowersyjnych pomysłów,  których cel jest jeden – ZAINSTNIEĆ. Ale czy za wszelką cenę? Jedną z organizacji,  na którą ostatnio jest wywierana bardzo  duża presja to ABERCROMBIE , znana marka w USA i podbijająca rynek europejski. Kto by pomyślał, że ich pomysł na promocję wywoła falę oburzenia oraz wnioski do sądu o odszkodowania z tytułu dyskryminacji. Jak to się  ma do wolności prowadzenia działalności gospodarczej i pomysłu na biznes i grupę odbiorców? Kto jest w tym układzie dyskryminowany ? Gdzie i kiedy  postawić granicę ? Czy takie pozycjonowanie jest rzeczywiście obraźliwe ? Przeczytajcie proszę, załączam poniżej 2 linki z różnymi komentarzami na ten temat. Zachęcam do refleksji po artykułach:) http://www.luxlux.pl/artykul/francja-oskarza-abercrombie-amp-fitch-o-dyskryminacje-25630 http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/zakaz-dla-rozmiaru-xl-nie-chcemy-grubych-klientow-ale-chudych-i-pieknych,324725.html

Wszelkie treści przedstawione na blogu są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.
Ten artykuł jest dostępny tylko dla naszych klientów i obserwujących

Wpisz kod

Twój kod znajduje się na materiał dydaktycznych. Jeśli go nie dostałeś a jesteś zainteresowany naszym blogiem - napisz do Nas wiadomość

Maria
Pawłów

autorka wpisu
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Psychologii Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów i Coachów TROP. Brała udział w wielu szkoleniach z zakresu zarządzania, komunikacji i sprzedaży prowadzonych m.in. przez konsultantów Cox Group USA, CES Embassy Nowy York USA .Wiedzę i praktyczne umiejętności trenerskie zdobywała od 1995 roku jako dyrektor zarządzający i trener wewnętrzny w AGORZE SA.

Cookies

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych.

Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.