„Firm szkoleniowych na rynku jest bardzo dużo, wybrać tę właściwą nie jest łatwo. Nam się udało! W szkoleniu uczestniczyło 143 pracowników MNG. Niełatwy wielowymiarowy temat został przedstawiony w sposób ciekawy i zachęcający do dyskusji. Szkolenie cechowało się wysokim poziomem merytorycznym.”
Referencje
„Zajęcia aktywizowały uczestników, motywowały do analizy relacji w strukturze akademickiej, roli osób zarządzających Uczelnią w zapobieganiu niewłasciwym zachowaniom wobec osób pracujących i studiujących. Szkolenie dla Komisji ds. Etyki i Osób Zaufania, koncentrowało się na dobrych praktykach prewencji oraz metodach reagowania na sygnały o niewłasciwym traktowaniu osób ze społeczności akademickiej.”
„Szkolenia zostały dobrze dopasowane do potrzeb urzędu, jak i jego pracowników. […]Wykonawca zrealizował usługę z należytą starannością, zachowując jej wysoką jakość oraz terminowość wczynności”
„Bardzo ciekawa forma warsztatów, dużo przykładów praktycznych”
„Szkolenie poruszyło istotne zagadnienia z zakresu różnorodności, mobbingu, konfliktu, ale też zarządzania, etyki, kultur organizacyjnych czy postawy menedżerskiej.”
„Zajęcia prowadzone były w bardzo interesujący i profesjonalny sposób. Trenerki wykazały się bardzo dużą wiedzą oraz doświadczeniem zawodowym w zakresie zjawisk niepożądanych w organizacjach”
„Panie Trenerki przeprowadziły projekt w interesujący i angażujący sposób, zagadnienia zostały przedstawione jasno, a współpraca i efektywność spełniła nasze oczekiwania”
„Szkolenie miało na celu przekazanie wiedzy w przedmiotowym temacie, uwrażliwienie menedżerów na te zjawiska, omówienie co jest a co nie jest mobbingiem, a przede wszystkim przekazanie narzędzi z zakresu szerokiej profilaktyki antymobbingowej i antydyskryminacyjnej”
„Szkolenia zostały wysoko ocenione przez uczestników, doceniamy możliwość zastosowania konkretnych narzędzi w codziennej pracy i sytuacjach kryzysowych, praktyczny wymiar zajęć oraz dostosowanie do realiów kultury organizacyjnej”
„Z pełnym przekonaniem możemy polecić Panią Monikę Klonowską oraz Panią Marię Pawłów jako profesjonalnych i odpowiedzialnych partnerów biznesowych świadczących usługi na najwyższym poziomie”
„Ogromna otwartość i rzetelność prowadzących na etapie projektowania procesu kształcenia, dynamicznie prowadzone warsztaty, sprawne angażowanie uczestników, praca z dobrze dopasowanymi do naszej specyfiki studiami przypadków oraz wyczerpujące odpowiedzi sprawiły, że bardzo efektywnie wykorzystaliśmy czas szkolenia”
„Szkolenia mialy formę warsztatów, podczas których uczestnicy z dużym zaangażowaniem brali udział w analizach kazusów opartych na realnych sytuacjach w polskich organizacjach [..] oraz dyskusjach na temat możliwości podjęcia działań prewencyjnych”
„Treść merytoryczna zawierała kwestie psychologiczne, prawne, jak i związane z zarządzaniem zespołami. Trenerka zajmowała się granicami pomiędzy zachowaniami pożądanymi a niepożądanymi w relacjach pomiędzy współpracownikami i studentami. Radziła sobie skutecznie z oporem niektórych pedagogów wobec obowiązkowych warsztatów.”
„Szkolenia zostały wysoko docenione przez uczestników, docenili oni znaczenie tematu dla skutecznego kierowania zespołami w Instytucie”
„Podjęte zobowiązania zostały wykonane przez Ekspertki z dużą starannością, ze zrozumieniem uwarunkowań organizacyjnych Banku”
„Uczestnicy szkolenia za szczególnie cenne uznali elementy warsztatowe wprowadzone do wykładu, ciekawie dostosowane do specyfiki pracy naszej instytucji”
„Najwyższa Izba Kontroli potwierdza należyte wykonanie usługi szkoleniowej realizowanej dla pracowników NIK”
„Szkolenia spotkały się z wysoką oceną uczestników, którzy podkreślali praktyczny wymiar zajęć opartych o przykłady z życia. […]. Polecamy szkolenia prowadzone przez Marię Pawłów i Monikę Klonowską”
„Szkolenie w 100% spełniło i przygotowało zespół komisji antymobbingowej do stawienia czoła mogacym wystąpić zdarzeniom”
„Trenerki z niezwykłą starannością i profesjonalizmem prowadziły lektoraty i ćwiczenia. Podczas realizacji całego projektu obie wykazywały się dużą kreatywnością i bardzo szybką reakcja na zapotrzebowania Uczelni”