Czy, kiedy i gdzie postawić granicę wolności w komunikacji ?

Ostatnio w prasie pojawia się wiele artykułów na temat wolności w marketingu, swobody komunikacji i tworzenia strategii dla organizacji. Im więcej się o tym pisze tym więcej pojawia się kontrowersyjnych pomysłów,  których cel jest jeden – ZAINSTNIEĆ. Ale czy za wszelką cenę?

Jedną z organizacji,  na którą ostatnio jest wywierana bardzo  duża presja to ABERCROMBIE , znana marka w USA i podbijająca rynek europejski. Kto by pomyślał, że ich pomysł na promocję wywoła falę oburzenia oraz wnioski do sądu o odszkodowania z tytułu dyskryminacji.

Jak to się  ma do wolności prowadzenia działalności gospodarczej i pomysłu na biznes i grupę odbiorców?

Kto jest w tym układzie dyskryminowany ?

Gdzie i kiedy  postawić granicę ?

Czy takie pozycjonowanie jest rzeczywiście obraźliwe ?

Przeczytajcie proszę, załączam poniżej 2 linki z różnymi komentarzami na ten temat.

Zachęcam do refleksji po artykułach:)

http://www.luxlux.pl/artykul/francja-oskarza-abercrombie-amp-fitch-o-dyskryminacje-25630

http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/zakaz-dla-rozmiaru-xl-nie-chcemy-grubych-klientow-ale-chudych-i-pieknych,324725.html

O autorze

Maria Pawłów

Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Psychologii Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów i Coachów TROP. Brała udział w wielu szkoleniach z zakresu zarządzania, komunikacji i sprzedaży prowadzonych m.in. przez konsultantów Cox Group USA, CES Embassy Nowy York USA .Wiedzę i praktyczne umiejętności trenerskie zdobywała od 1995 roku jako dyrektor zarządzający i trener wewnętrzny w AGORZE SA. Wpisana do rejestru doradców CSR w PARP.